Garantie

Bij Alma Witgoed streven we ernaar onze klanten producten van hoge kwaliteit te leveren, inclusief duidelijke informatie over de garantie.

 

Producten nieuw

  • .Fabrieksgarantie van 2 jaar.
  • .Geldt vanaf de factuurdatum; factuur moet bewaard worden.
  • .Service en interventie via de fabrikant, inclusief service aan huis.
  • .De fabrikant kan ook direct worden gecontacteerd via de klantenservice van zijn website.
  • .Voor uw gemak vermelden wij hieronder de contactgegevens van de belangrijkste fabrikanten:

Producten outlet

  • Sommige hebben de 2 jaar fabrieksgarantie, andere 1 jaar garantie van ons.
  • Garantieperiode staat altijd vermeld op de website en factuur.
  • Service: zoals hierboven; producten met eigen 1 jaar garantie moeten naar ons gebracht worden.

Producten gereviseerd

  • 3 maanden garantie, tenzij anders aangegeven.
  • Service in ons servicepunt; klant brengt product.

Installatie van elektrische ovens

  • Moet door een erkende technicusworden uitgevoerd.
  • Via ons: aankoopfactuur omvat installatiekosten en dient als bewijs voor garantie.
  • Door derden: bewaar altijd de installatiefactuur samen met de aankoopfactuur als bewijs dat een gekwalificeerde technicus heeft geïnstalleerd.

Rapportage van problemen

  • Meldingen via emailmet de originele factuur.
  • Voeg foto’s toe indien nuttigom het probleem te verduidelijken.

Beperkingen en uitzonderingen

  • Geen dekking bij onjuist gebruik, transport door klant, onbevoegde installatie of onderhoudsfouten.
  • Overige uitzonderingen volgen de regels van de wet(Wet koop op afstand).

Terugbetaling of vervanging

  • Als een product onder garantie moet worden gerepareerd of vervangen, streven wij ernaar dit zo snel mogelijkaf te handelen.
  • De keuze tussen reparatie, vervanging of terugbetalingwordt bepaald volgens de geldende wetgeving en de aard van het probleem.
  • Belangrijke opmerkingen

    • Bewaar altijd de factuur; deze is essentieel voor de geldigheid van de garantie.
    • De garantieperiode begint altijd op de factuurdatum.
    • Voor vragen of problemen kunt u altijd contact opnemenmet onze klantenservice; wij doen ons best om het beste service te bieden aan al onze klanten.

Telefoonnummer: 088 424 40 10

Bosch: Online afspraak maken

Siemens
Telefoonnummer: 088 424 40 20

Siemens: Online afspraak maken

Inventum of Tomado
Telefoonnummer: 088 542 22 90

Inventum: Online afspraak maken
Tomado: Online afspraak maken

Beko, Grundig of Leisure
Telefoonnummer: 076 530 64 00

contactcenter_nl@europeanappliances.com

LG
Telefoonnummer: 0900 543 54 54

LG: Online afspraak maken

Bauknecht, Whirlpool, Indesit of Privileg
Telefoonnummer: 076 530 64 00

contactcenter_nl@europeanappliances.com

Pelgrim, Etna, ATAG, ASKO, Gorenje of Hisense
Telefoonnummer: 088 882 18 03

Pelgrim: Online afspraak maken
Etna: Online afspraak maken
ATAG: Online afspraak maken
ASKO: Online afspraak maken
Hisense: Online afspraak maken

Samsung
Telefoonnummer: 088 909 01 00

Samsung: Online afspraak maken

AEG
Telefoonnummer: 017 246 83 00

AEG: Online afspraak maken

PKM of Wolkenstein AMICA
Telefoonnummer: 016 243 58 47

PKM of Wolkenstein AMICA: Online afspraak maken

Constructa
Telefoonnummer: 088 424 40 80

Constructa: Online afspraak maken

NEFF
Telefoonnummer: 088 424 40 40

NEFF: Online afspraak maken

Exquisit of Frilec
Telefoonnummer: 031 436 22 44

Exquisit of Frilec: Online afspraak maken

Haier
Telefoonnummer: 0032 2 808 41 32

Haier: Online afspraak maken

Candy
Candy werkt uitsluitend via onderstaande link geen telefonisch contact.

Candy: Online afspraak maken

Miele
Telefoonnummer: 034 737 88 88

Miele: Online afspraak maken

Boretti
Telefoonnummer: 020 436 34 39

Boretti: Online afspraak maken

M system
Telefoonnummer: 020 436 34 39

M system: Online afspraak maken